24.11.10

Haiii!!!

Hai semua...lame gak la tak menaip kt blog ku ini...kdg2 bz, kdg2 mlz lak...tp suke tgk n dengar lgu je lebeh..huhu...kalo nak di cerita kan psl aktiviti harian yg membosankan, aktiviti mingguan yg sgt padat n ape2 pon cite, maka akan jd sgt la pjg...so, leh taip skit2 je la kan...


Saje nk cite psl hujung mnggu yg sgt padat ngn aktiviti...bln ni tak de la bnyk sgt aktiviti mngguan, tp cam biase la kan..kalo bosan2 tu opkos la g dating je kan...ade duit ke, xde duit ke tu belakang critaa...janji kene kluar besame gak...cume setiap wkend utk bulan dpn sgt la pack ngn majlis kawen mmber2 aku je..peh, bnyk nye wedding nk kene attend..huh...tp tak pe laa...aku suke tgk kwn2 aku bahagia nih...mane thu dpt berkat ke kan, sok2 mase aku lak ke kan...hahaha...tp aku mmg plan kawen lame lg kowt...malaz nk tekejar2...masih bnyk lg cita2 yg belom tecapai...lg pon aku ni pon lom matang sgt kowt kan...hahahaha..lom besedia la senang cito..huhu....wat ever pon semoga berbahagia wat kawan2 aku yg akan mendirikan rumah tangge...semoga korg bhgia selalu n kekal hingga ke syurga k...aminn~~


k laa, hingga betemu lg di lain mase...daaa~~

No comments:

Post a Comment