28.1.11

Ade Aku Kisah...!!! ~~~

Arini aku tak nak cerite pasal kisah kampung gurlz aku tu...aku cume nk menyata kan hasrat yg tak tahu macamane nk di nyatakan entah...hahaha...

Aku pelik la segelintir manusia atas muke bumi Tuhan nih...ade je yg tak kene tau...ape org lain buat sume nk komen n tak puas aty memanjang...macam la ape yg dorg buat semua nye betol....aku amik contoh ape yg aku buat la kan...ade je yg tak kene kt mate org...tp, Ade Aku Kisah kan..hak hak....

Kepade sesape yg tak suke nk tengok blog aku yg colour full n mcm childish ni (dulu laa, skunk aku da tukar, puas aty sume??huh), korg di persilakan klik butang pangkah n get out from my blog...kalo da tak suke, tak payah nak sebok2 tgkkk...aku pon tak rugi ape kan..hak hak...
Macam aku online fb jugak...ade je yang tak puas aty...cakap aku syek on9 fb je...aku ade gune or tompang intenet die ke or aku claim bil intenet aku kt dorg kan yg dorg nk mekak2...aku de maki2 dorg ke kt wall dorg...takde pon kowt kan aku rase...so, sebelom kesabaran aku hilang lantas tersembur ke'laser'an mulut aku sbg org melake nih, lebih baik korg berenti mngutuk dan mngata aku...kalau tak suke sgt or mnyampah syek tgk missz arenissz je yg on9 kt chat tu, korg leh la unfriend aku k..aku tak heran pon...huahuahua...kepada sesape yg tak terase dan takde kene mngene dgn ini ceritaa tu, tak payah la nk sentap dgn aku OK..!!.aku syg korg...muahhhxxx.....huahuahua

k laa...panas aty pon da hbs...skunk aku nk chow dulu bedah...adioss

No comments:

Post a Comment