18.1.11

Perkenalan kisah " Kampung Gurlz"..~~

Sebenarnye aku takde la nak buat cerite sgt kan, tp daripada duduk sajee kt opis time takde koje ni, best gak kalo buat ape2 crite kan...at least bergerak gak enjin2 otak aku yg lom bape nk berkarat ni kan..haha

So, lets me introduce my new story yg aku bg tajuk, "Kampung Gurlz"...kisah Kampung Gurlz yg aku nk cerite kan ni bukan la kesinambungan cerita or kekasih kepada 'Kampong Boy'...takde kene mengene pon dgn yg hidop atau pon yg telah meninggal dunia...Aku buat cerite ni lebih kepada ape yg aku penah bace, ape yg aku lihat org2 di sekeliling aku n pergolakan jiwe remaja yg bergelar Kampung Gurlz...kire mcm sorang bdk pompuan yg berasal dpd kampung la kan...bagaimana perjalanan seorang bdk kampung dalam menjalani liku2 kehidupan beliau...


So, kengkawan ku, para hadirin dan hadirat yg budiman sekalian, same2 la kite tunggu dan bace kan sebuah kisah hasil nukilan aku sendiri yg di beri tajuk, "Kampung Gurlz"...kepada sesape yg nk follow this story, silakaannn....sesape yg tak nak dan rse crite aku ni booring, sila laa klik X(pangkah) kt atas tu k..tinkiu..hak hak...same-same la kite nanti kan episod 1 "Kampung Gurlz"


sedikit preview si "Kampung Gurlz" from her back body k..hik hik

No comments:

Post a Comment