2.11.11

I LOVE SUNGHA JUNG ~ ♥♥


Aku memang sangat2 admire gile kat sorang budak korea yg berbakat ni, nama die Sungha Jung..aku selalu gak la layan lagu2 yg die main dgn gitar die..pada aku die ni memang gifted sgt3 la...sebab die sangat2 la terer main gitar..aku rase macam kat hujung2 jari die tu ade otak yang boleh berfikir sendiri untuk menghasilkan alunan muzik yang sangat3 owsem, sedap je telinge ni mendengar nye..die da bermain gitar sejak umur die 3 tahun, kalo tak salah la..dan tahun ni umur die da 15 tahun..kire die da power gak laa...die da banyak buat persembahan kat merata dunia..waahhhh, sungguh menakjubkan..aku harap aku dapat tgk konsert die secara live n dapat bermain gitar sebaik die..InsyaAllah..

Jom la layan sikit alunan muzik daripada Sungha Jung..lagu-lagu ni kire lagu2 feveret aku la tiap kali aku tgk die ni kt youtube..sbb best gile dengar dan aku tak sangka ade orang boleh main live sebaik ni, mcm dgr kat mp3 je..hee..joommmm, cekidoudd...^____^




Tu je nk Share...chow bedah..^_^

No comments:

Post a Comment