14.12.10

HaPPy BirTHdaY tO mY Self!!!~~......

Waaaaa.....!!!!! akhirnye arini genap la umur ku 22 tahun, setelah 11 bulan 13 ari aku tunggu pd tahun 2010 ni...hehehe....



 waa, hope ade yg bg aku kek ni n suap kan di ary jd ku..huk huk

daripada dulu, time brthday aku mesti dh cuti skolah tau...or dah strt cuti sem...so aku tak penah merase menyambut bersame rakan2 aku...tak penah rase kene baling tepung or baling telur mcm org2 lain (yg pnh aku tgk laaa) hehehe.....tiap2 tahun aku akn mnyambut brthday aku bersama family sahaje...
aku biase nye akan mnyambut brthday aku opkos la bersame adik kembar ku mok, or name sebenarnye anas.....wlaupon umur kami beza 5 thun, tp ibu dpd dulu slalu ckp yg ktorg b2 ni kembar....memandangkan kami berkongsi tarikh lahir yg same iaitu pada 14 disember (pd ari ini), n name kami pon dekat2 je...anas azizi n anis aziah....hehehe


cume start tahun lepas aku first time mnyambut bersame insan tersayang (wan laa,sape lg)..huhuhu
Pada brthday aku arini aku nk sgt dpt kek aiskrim baskin robin n dpt hadiah bear besar sgt...aku harap ade org yg sudi bg kelak...hehehe...


nak kek aiskrim baskin robin camni...waaa


aku harap ade jejaka ensem mcm ni yg bg kek or aiskrim kat aku kelak...huahuahua

k laa,sekian saje...chow bedah..hehehe

No comments:

Post a Comment