23.2.11

Kampung Gurlz..Episod 3

Hi semua..!!! Selamat bertemu kembali dalam kisah Kampung Gurlz ku..hik hik....

Kalau nk di cerita kan segala kisah hidup aku nih, mau naik letih mate korg2 nk bace kan...so ni kire mcm ringkasan or sinopsis je la kn dpd kisah hidop aku..
Untuk episod kali ni, aku nk cerite kan kisah aku mse zaman2 skolah dolu...daripada sekolah rendah smpai la ke skolah menengah ok...

Memandangkan aku ni dok kat kampong yg sejahtera ni je, maka aku pon bersekolah di skolah kampong la kan, xkan nk pegi skolah bandau plak...keadaan skolah aku yg mase tu yg tak brape nk di senangi la kan..maklum laa, dok kampong kemudahan kureng sket...yg aku sedih nk mngenangkan skolah rendah tu sbb mase aku skolah rendah aku selalu kene buli...ari2 aku mst blik n nangis ngadu kat mak..ape la punye kengkawan2 aku kt skolah tu, takde sivik langsung...nk2 budak2 laki la kan, mmg kaki buli sumenye...mse tu aku rse mcm xnk skolah je..tp lame2 aku wat tak tahu je la...dpd dulu aku rse aku ni bkn la sorg pelajar yg bijak bistari, setakat ala2 kadar je laa...tp jauh dalam sudut hati aku ni aku rse aku mmpu buat yg lebih baik dpd tu...tp aku tak thu la ape yg menghalang aku...tp xpe laa, mgkin da tu nasib aku...

Mase kt skolah menengah plak, aku mule menunjukkan taring aku..muahahaha...kire mcm aku balas dendam blik la n aku plak yg suke buli org...hahaha...pdn muke sape yg pernah kene buli ngn aku mse skolah dulu..huhuhu...daan setiap kali kejahatan yg aku lakukan mesti dapat di hidu oleh guru displin..da maka 1 jeritan akan berkumandang, "Weeya..!!!!!masuk ke bilik sy sekarang"...dan pade mse tu la aku rse nk heret je kaki aku yg berat nk melangkah ni...hehehe....tp wlaupon slalu kene marah n kene rotan, aku rse aku da kebal dpd setiap aspek same ade muke, telinge da sume pancaindera aku...hahaha...lantak laa ape dorg nk buat jnji jgn smp bunuh aku da la..hehehe....mak abah pon tak leh nk buat ape...pada dorg dan aku sendiri rase, ianya mungkin kesan daripada aku syek kene buli je dpd skolah rendah dlu...so aku membrontak dan aku buli balik..huahuahua

ok, so tu sje la story utk mse ni..kalau panjang sgt nnt korg plak bosan nk bce kan...
so smp di sini je, chow bedah...muahhxx..

No comments:

Post a Comment