7.3.11

Got My nEw 'UsiN'...heee~~

Mule2 skali aku nak gelak dgn sgt besar...muahahahahahahahhah...... huahuahuahua..... hahahahahaha...... okeh, da puas gelak bru bleh stoly k....=)

Aku tak pernah terpikir pon akan memilikinye, wlaupon ianya menjadi idaman aku..hehe....sebuah "menate" yg aku bg name 'usin' (pengaruh cite antu kak limah..hahahaha) tu sekarang menjadi milik aku...hehehehe.....firstly aku sangat2 berterime kasih pada my Mr Diary ku yg sanggup menemani, membawa dan membelikan ku si 'usin' tuh....heheehehe.....wlaupon ade pelbagai halangan dan cobaan, namun dapat gak kite beli n bwk blik kn..hahaha...

Dengan ini, sy berjanji ( dlm mse 2 bulan xjnji k, hehehe ) kepade my Mr Diary sy supaye akan menggunakan 'usin' dengan sebaik mungkin...hehehe....wlaupon dulu die tak suke utk aku memiliki spesis2 'usin', tp skrg die da bg...ngeee....tetibe aku jd excitd n obses plak dgn spesis2 'usin' tuh...huhuhu...So, kepade 'usin' ku yang tercinte, Welcome to My liFe...heee.....

Kalo korg nk tahu apekah jenis spesis 'usin' tu, same2 la kite tgu dan saksi kan...muahahaha..


ok laa, tu je nk share coz excited sgt3 ni...k, chow bedah..hehehe...muahhhxx

No comments:

Post a Comment