17.3.11

PelUanG yaNG daTAng..wee...

Sebelum ni aku teringin sgt3 nk belaja main muzik..macam yang aku pernah cite dulu, daripada dulu aku mintak abah masuk kan aku ke kelas muzik, tp abah xnk msuk kan pon..huk huk...so bile da kerje n da ade duit sndri, maka aku sndiri akan menghantar diri ku ke kelas muzik..hoho...

Sesuatu yg sgt buat aku rase excited..!!..sbb aku mmg da lame sgt teringin kan, so bile da ade peluang, ape lg...tak tgu lame la kan...yang best nye gak, dulu Mr Diary aku pon tak bg aku amik kelas muzik..die tak suke dengar kalo aku kate nk belajar muzik..mcm2 la die kate kan....tp sekarang, aku pon tak tahu knp tibe2 je aty die boleh terbukak utk bagi aku pegi kelas muzik...siap support n oleh kerane aku memilih nk belaja gitar, maka
die kate nk bg aku bang sebijik gitar...muahahahaha...(terharu) ~_~...akhirnye impian aku utk memiliki sebijik gitar terlaksana gak kan...thankz a lot to my Mr Diary...muah3..hahahak....(cube kalo xdpt kan, mau muncung pjg sedepa)...hehehehe...aritu pon aku de mintak izin dgn my daddy...daddy kate belaja laa, asl kan boleh blaja..huk huk..tq daddy..love u..muah33...hehehehe....so skrg, line da clear...tgu nk msuk kelas, blaja n bnyk kan praktis je la kan...hope aku akn trer main gitar suatu ari nnt...waaa, sgt tak sabar menunggu..huhu

Oleh itu, sy berjanji kepade my My Diary yg bnyk bg smngat n segala mcm spportve la kan...sy akan belajar bersungguh2 n akan main kan ape jua lagu yg anda request 'kelak'..huahuahua...(poyo je kan, petik pon tak tahu lg)...hahaha...Sebenarnye aku mule bersemangat blik bile syek slalu sgt tgk video najwa main gitar tu..maka aku berkate pd diri ku sndiri, kalo die budak skolah boleh, knp aku yg da tak skolah ni tak boleh kan..haha..so, aku terus kn je la niat aku yg lame terkubur ni kan...hee

ok la..tu je nk share...nnt kalo rajin aku akan cerite kan lg psl bnde baru dlm hidup aku yg sgt aku tgu2 dpd dulu ni k....heee ^_^....k, chow bedah...

No comments:

Post a Comment