21.3.11

Yeah2..dapat gitar baru..!! hehehe ^________^

Masa aku tahu yg bf aku nk bg aku bang sebiji gitar...mule la aty aku rase bedebar2 n tak sabar di buat nye kan..Rabbit 3..dan strt dpd aritu aku tgu je die nk pegi beli dgn penuh harapan yg menggunung..hahaRabbit 3...tiap2 kali jumpe aku akan sengeh2 kt die..dlm aty, aku bermonolog dalaman...mamat ni kate nk bg gitar..batang hidung gitar pon tak nmpk..org da bg hint2 pon die buat selamber je kan..Rabbit 3..aku mule la wat aksi mcm2 tok tarik perhatian die..haha..Rabbit 3Rabbit 3Rabbit 3Rabbit 3..cak3 my lalink..Rabbit 3..oleh kerane die da tak tahan melihat aksi2 aku tuh, maka die pon membawe aku ke mid valleyRabbit 3..horayyy3 !!..Rabbit 3..dan mase tu aku tahu aku akan dapat ape yg aku nak kan..yes3..Rabbit 3..smpai sane mule la rambang mate aku..hehe..Rabbit 3..setelah membuat keputusan dlm mase yg singkat, maka dapat la aku bang sebiji gitar yg ku idam2kn tuh...hoyeahh3...Rabbit 3Rabbit 3..syg b lebey la..hak hakRabbit 3...so kalo nk tgk my new lalink..tunggu k...muahhh3...tq mohd nor izzuan..jasa mu akan ku kenang smp akhir hayat ku..ngee..

tu je nk stoly..chow bedah..hoho

notakakilapan : mule2 masuk kedai yamaha..pas tgk harge gelak3 smp nk tekeluar biji mate then blah g kedai lain..beli brand bese2 sudeh..huahuahua..:P

10 comments:

  1. uR welcome mY BaBy..nO pRoBLeMmO....
    ThE MoSt ImPoRtAnT u MuSt TrY uR bEsT....
    NeVeR GiVe uP...=)

    ReplyDelete
  2. orait...tq my man..coz bnyk spport shaye k..hehe..sng2 beli kn la aksesori gitar yg lain k..huhu...tq..much luv..♥

    ReplyDelete
  3. BeRi BeTiS MiNTa PeHa NaMPaK...hhehe...=)

    ReplyDelete
  4. hehehe...opkos laa...bleh kan3??ngee3

    ReplyDelete
  5. wuuu...pat gitar baruuu,,,,ble na smpai my turn to get new 'baby' niy....huk...!
    niway..gud luck dlm ape je yang diceburi keyp..... ^_^

    ReplyDelete
  6. KiTe TeNGoK BuDJeT + PeRFoRMaNCe BbY k SyG? =)

    ReplyDelete
  7. @NULEUL syaznic
    tq..InsyaAllah k....kalo de rezeki u nnt, dpt la sebiji 'baby' baru yg u idam kn tu gak k...
    gud luck >.<

    ReplyDelete
  8. @wanz
    hehehe....hoyeah3...nak3...tp kene teman praktis kat tepi tasik la kalo nk cepat terer..huhuhu...>.<

    ReplyDelete
  9. belom amik pic lg..tgu da bli stand die bru leh amik..huhu

    ReplyDelete