15.8.11

Kenapa??..

Kenapa mesti tanye Kenapa?..
Kenapa orang mesti kaya?..
Kenapa orang mesti bangga?..
Kenapa orang mesti femes?..
Kenapa orang mesti berlumba-lumba?..
Kenapa orang mesti angkuh?..
Kenapa orang mesti tidak pedulikan orang lain?..
Kenapa orang mesti meminati dan di minati?..
Kenapa orang mesti pandai?..
Kenapa orang mesti tahu?..
Kenapa orang mesti cantik?.
Kenapa orang lupa?..
Kenapa orang mesti ingat?..
Kenapa orang mesti merasa dan berasa?..
Kenapa orang mesti fikir?..
Kenapa orang mesti tanye?..

Kenapa mesti aku perlu persoal kan semua yang terjadi?..
Kenapa orang mesti tanya aku kenapa aku tanya kenapa?..haha
Suke hati aku la kan nak tanya kenapa...
Kenapa?..Ade orang mesti susah ke dengan persoalan kenapa aku ni?..

Hahahaha....*Don't ask me why*...

No comments:

Post a Comment