25.8.11

SeLamaT HarI RayA...!!!~♥


Selamat Hari Raya di ucapkan utk kaum keluarga, kawan2, saudara mara dan jiran tetangge..juga tak di lupakan pada my luv n his family..hehehe..MaAf ZahiR BatIn...

Aku dapat cuti seminggu utk raye ni..tak mintak cuti pon aku da tahu confirm dapat cuti semnggu nye..hehehe..tapi bosan lak cuti lame2, pehtu confirm malaz gile bile nak naik koje balik...adesss =.="..Ape2 pon raye tahun ni same je macam raye tahun2 lepas...takde ahli keluarga yang berkurang atau bertambah..huk huk..tp InsyaAllah tahun dpn ade..ngeh3..tapi yg paling penting, aku rindu nk tgk ibu masak semalaman utk raye..aku slalu lepak dgn ibu kat dapur sambil dgr lagu raye n dengar takbir mlm raye..aku tlg tgk je, ibu je yg masak, huu..tp tu sume da takde lg..T_T..bab2 ketupat lak aku xde la pro sgt nk menganyam ketupat2 nih..hehe..tp bleh la sket2...sbb setiap kali raye aku akan blajar balik camne care2 nk menganyam ketupat yg mcm2 jenis tuh, hee..maklum la, setahun skali..tp ok la kan dpd org yg tak pernah buat ketupat seumur hidop dorg..hahaha...baik korg blaja sket skill2 buat ketupat, agak rugi la kalo korg tak pernah berjaye buat..rase kepuasan yg melambung2 beb..hahaha (over plak kan)..hee


Tapi takpe laa, semoga semuanya ceria di hari lebaran nanti...hati2 di jalan raye k..jgn makan bnyk2 sgt, kang dpt penyakit lain plak kan..hee..

ok laa, tu je nk wish n bebel kan..hehehe...chow bedah..^_^

No comments:

Post a Comment